maandag 19 december 2016

Kerstfreubelen


Soms kom je leuke ideeën tegen,
en dan denk je, ik kan toch niet altijd haken




Zoals deze krans, die ik tegen kwam in de Mollie Makes.
Het is effe pomponnen draaien, maar dan heb je ook wat.
En gelijk zijn al je prullen, die uit oude kerststukjes komen ook opgeruimd.




Kwam ook nog een leuk pompon grapje tegen.
En de oude autootjes van mijn hubbie, komen zo goed van pas.




Ja mijn huis raakt al aardig in de kerstsfeer.

Dit wordt het laatste blogberichtje voor dit jaar,
tot volgend jaar maar weer.




Love Chris xxx


9 opmerkingen:

  1. Voor jou ook een vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar! Ik vind je pomponkrans gewéldig mooi, die kleuren en die verzameling van 'prulletjes'! En die autootjes had ik op Pinterest gezien, superleuk om zelf eens te proberen!
    Geniet van de feesten!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee. Het ziet er super uit. Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Ik wens jou een hele fijne kerst en een heel goed, gezond en liefdevol 2017. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha...wat leuk!

    Vooral die autootjes zijn super!

    Fijne Feestdagen.

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk met die pomponnen, weer eens heel iets anders.
    De gele auto komt me erg bekend voor, zoonlief zo had een gele tractor en een jeep.
    Fijne en gezellige dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke krans zo met al die pompons en dat autootje is ook grappig met die boom. Fijne feestdagen.

    lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja jullie huis is al helemaal in kerstsferen :) Bedankt voor je leuke en gezellige blogberichten. Fijne dagen en tot volgend jaar.
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I wish for you a 2017 where your dreams come true! Happy 2017, Chris!
    I also hope that creativity is near of your home!
    A big hug from Catalonia! kisses!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wszelkiej pomyślności i szczęścia w Nowym Roku i przepięknych nowych robótek życzy Krista :)Happy New Year!

    BeantwoordenVerwijderen